Mijn vader is al jaren klant bij ACC-Overveen. Dus toen ik hem vertelde dat ik toe was een mijn eerste auto voor woon-werkverkeer aarzelde hij geen moment. Op een zaterdag ochtend in februari (2019) heeft hij mij meegenomen naar de garage van ACC-Overeen. Daar werden we geholpen door een hele aardige en geduldige medewerker. Aan zijn adviezen kon ik merken dat hij jarenlang ervaring heeft in zijn vak dus dat stelde me gerust. Ik was opzoek naar zuinige en moderne auto. Daarbij ben ik helemaal niet handig met auto's dus het liefst een auto die ik niet om de halve klap naar de garage moet brengen voor onderhoud. Na uren treuzelen en twijfelen heb ik de keuze gemaakt voor mooie blauwe VW Polo (2014) met leren bekleding. Na de aankoop ben ik nog een paar keer terug gegaan, omdat de raam van de rechterdeur niet naar beneden ging en omdat ik een apart geluid hoorde uit de motor. Ook toen werd ik prima en kosteloos geholpen door de zoon van de eigenaar. Uiteindelijk bleek er niks aan de hand te zijn met de motor. Maar ik vind het toch fijn dat ze mijn vragen/zorgen keer op keer serieus genomen hebben. Het is inmiddels 2 maanden geleden sinds de aankoop en ik heb nog steeds veel plezier van mijn auto dus bij deze beveel ik ACC-Overeen zeker aan!