Zaterdagochtend reed ik richting Badhoevedorp om een auto te gaan bekijken die ik had gezien op de nieuwsbrief van vrijdag. Eenmaal daar aangekomen werd ik verwelkomd door een aardige verkoper die mij gelijk een welkom gevoel gaf en een heerlijke kop koffie.
Ik moet zeggen dat ik hier aangenaam door verrast werd. Ik ben namelijk al bij een aantal autobedrijven geweest waar ik het gevoel had dat ik genegeerd werd of niet serieus genomen. (Ik heb hier vaker last van als hoofddoek dragende). Hier werd ik gewoon net als alle andere geholpen!! Ik vond het ook heel fijn dat de verkoper echt tijd voor mij nam om alles uit te leggen en mij te adviseren naar een auto die beter bij me past!! Zaterdag was het erg druk maar de jongens vonden het geen enkel probleem dat ik toch nog even wilde proefrijden voor een 'goed gevoel'. Ik ben super blij met mijn 'nieuwe'auto en kan niet wachten om deze morgen te gaan ophalen. Vandaag ben ik ook nog een keer langs geweest omdat ik de auto aan mijn zus wilde laten zien en ik mocht zelfs weer een stukje gaan rijden met mijn zus. Ik zal dit bedrijf bij iedereen aanraden. Dit is wat ik noem KLANTENSERVICE!!!
Karima