Goedendag, 17 september reed ik vanuit Noord Holland Noord het laatste stukje van het traject naar ACC met de bus naar Badhoevedorp. De chauffeur van de lijnbus wist mij te vertellen dat ACC een hoog aangeschreven garage was. Om 10:00 uur stond ik op de stoep, wat ook was aangeraden door de verkoper die ik de vorige dag had gesproken over de Toyota. Na een reis van 3 uur stond de koffie klaar ! De Auris waar ik interesse in had stond netjes vooraan in het assortiment van ruim 200 auto's. De zoon van de eigenaar reed met me mee tijdens de proefrit, en ik kreeg echt alle tijd om me te orienteren. Het was een hele aardige maar ook vakbekwame jongeman.
Hij vertelde dat de auto gistermiddag net binnen was gekomen en er nog een paar kleine dingen aan moest gebeuren voordat ze naar hun tevredenheid de auto konden verkopen.

Ik besloot de auto te kopen, en terwijl we in het kantoor de papieren in orde maakten stond de auto al op de brug voor een kleine beurt. Ook heeft dit bedrijf oog voor de kleine details, zo werd ik geholpen aan een all-risk verzekering incl. inzittenden voor de prijs van mijn huidige wa verzekering bij de DFD !

In de tijd dat ik moest wachten was het personeel ontzettend gastvrij. Maar waar ik het meest verbaast over was, was de transparantie van dit bedrijf. De eigenaar liet me de lijst met zijn inkoop occasions zien, met de bedragen wat hij voor de auto's heeft betaald. Door met de muis op een willekeurige wagen te klikken kreeg ik echt alles te zien waar ik om vroeg !! De marges op zijn auto's had ik echt veel hoger verwacht, daar keek ik echt van op !

De twee uurtjes vlogen voorbij en ook zeker 6 tevreden klanten, het was gezellig en ik heb veel inzicht gekregen over de autohandel.

De terugreis was een genot.....heerlijke wagen.

Helaas ontdekte ik toch nog een aantal kleine gebreken, en dat is toch altijd even een naar gevoel als je thuiskomt. De zoon van de eigenaar heb ik daarover een bericht gestuurd.
Het enige wat ik terugkreeg : .......... "O, belangrijk, regel ik !" ( letterlijke tekst)
In de loop van deze week ben ik uitgenodigd terug te komen en wordt alles kosteloos verholpen.

Dit is toch een fantastisch autobedrijf ! Heerlijke espresso, gekwalificeerd personeel, eerlijk en transparant, klantvriendelijk en kwalitatieve nazorg !

Het enige minpuntje wat ik heb ervaren was de oude versleten leren bank waar zwarte snippertjes vanaf komen als je er op gaat zitten.

Beste ACC ! een auto kopen bij jullie is leuk gezellig en heel leerzaam.
Jullie verdienen een warme douche bij RADAR !