Asociaal bedrijf

Pagina: 1

Auteur Bericht
Lid
Afgelopen zaterdag zijn wij vanuit Groningen naar Badhoevedorp gereden. Wij hebben na een aanbetaling van 500,- een proefrit kunnen maken. Dit vond ik niet onredelijk omdat ik me kan voorstellen dat een bedrijf niet voor iedereen een auto kan laten staan.

Na de proefrit, en het bekijken van de auto, heb ik besloten deze niet te nemen. Simpelweg omdat er (naar mijn mening) teveel schade aan de auto zat. Gaten in bumper voor en achter, scheurtje in de kap, beide mistlampen kapot, achterbankbekleding beschadigd. Ook zaten er nog winterbanden om, volgens de verkoper heb je daar in Nederland meer aan.

Toen ik de sleutel na de proefrit inleverde bij (wat bleek) de eigenaar, hoorde ik hem al wat morren. Mijn vader was mee en noemde alleen de reden waarom we de auto niet namen: de schade. Meteen was de eigenaar gepikeerd en begon te blaffen dat er niet gediscussieerd werd over de auto. Oke... Tijdens mijn gesprek met de verkoper (die ons goed heeft geholpen) werd meneer de baas alleen nog maar bozer. Dat ie de hele week die auto voor ons heeft laten staan, en dat we liepen te zeiken over een paar beschadigingen. Ik vertelde hem nog dat hij niet zo hoefde te snauwen, tenslotte was ik een serieuze klant, had ik 500 euro overgemaakt, en kwam ik vanuit Groningen in de hoop een auto te kunnen kopen. Dat was ook mijn wens. Helaas hadden wij andere verwachtingen. Maar meneer deed net alsof ik hem heb genaaid omdat ik die uitgeleefde bak uiteindelijk niet heb genomen. Hij riep mij nog dat zijn verkopers helemaal geen auto via de mail mogen kopen/reserveren. Is dat niet iets tussen hem en zijn personeel?

Mijn intentie was zelfs om na de proefrit bij deze zaak nog even verder te kijken naar een mooie/goede auto, maar dat heb ik toch maar niet gedaan haha.

Ons geld werd gelukkig teruggestort (heb gehoord dat dat soms ook lastig gaat), het bewijs hiervan werd ons toegesmeten met de "vriendelijke" groet: goede reis terug naar Groningen. Echt een aso eerste klas. Nu ik alles heb gelezen en meegemaakt ben ik superblij dat ik bij dit asociale bedrijf geen auto heb gekocht. :D :?
Lid
Dus begrijp ik nou goed dat je gewoon je aanbetaling terug kreeg, zonder discussie?

Jeetje, hoe had je wel niet gereageerd als je je geld niet had terug gekregen (zoals bij 9 van de 10 andere autohandelaren)?!?!

Pagina: 1

ACC Overveen BV » Ontevreden » Asociaal bedrijf

ACC Overveen BV wordt aangedreven door UseBB 1 Forumsoftware